26 Şubat 2013 Salı

Candyshop....

İşlemeye bir hevesle başladım,hatunu ve tenteyi iki günde bitirdim...
Ama şu pastalar yokmu..İşlerken kılı kırk yardım diyebilirim...



Bu pastacıkları yapana kadar bir fırın dolusu pasta yapabilirdim...
Böyle minicik işlere pek gelemediğimi anladım...Hatta belki de bu yüzden desenin orjinalindeki kuçuyu işlemedim...


Helene le Berre imzalı,Candyshop isimli bu desen Agenda 2012 dergisine ait....Teknikler:Çarpıişi,iğneardı ve tohum işi....
 
 
İlk gördüğümde ''işte ben bu tenteden istiyorum,bu pastalardan birde bu elbiseden:)''..Dediğim bir desen......Bu arada Sedo'nun fırıncı matruşkasıyla pek bir uyum içinde evimi süslediler....
 
 

Birde bugünlerde geçen seneden kalma sümbüllerim ufak ufak açmaya başladı ama nedense pembe sümbüller mora dönüştü .Birde nedense çiçekleri çok cılız....Bir yerde yanlış yaptım ama nerde??


O bir tek çiçek bile mis gibi kokusuyla heryanı sardı....


 
Şimdi yarım işleri tamamlama zamanı tabi Önce ilham almam için bir iki arkadaşı ziyaret etmem lazım...
Sevgilerimle,
İjlal'iniz...

64 yorum:

  1. İjlal'cim harika bayıldım emeğine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanada sevgiler Derya'cığım...beğenmene sevindim.
      Teşekkürler.

      Sil
  2. Bende bunu görünce aynı şeyleri hissettim
    ''işte ben bu tenteden istiyorum,bu pastalardan birde bu elbiseden:)'' :)))
    Gerçekten çok güzel işlemişsiniz , çerçeve seçiminizde çok uyumlu olmuş - ortaya kibar-romantik-cici ve hoş bir dekorasyon objesi çıkmış..ellerinize sağlık çok beğendim
    sevgilerimle
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Neslihan,
      Hoşgeldin bloguma,çok güzel bir tarif olmuş bu ciciler istenilmeyecek gibi değilki...

      Sil
  3. ijlal seni çok uğraştırmış olabilir ama ben büyük bir zevkle ve hayranlıkla bakıyorum, yorulmadan. harika olmuş. ellerin ve de gözlerin dert görmesin:))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canım,beğenmene çok sevindim..
      sevgiler..

      Sil
  4. Emeginize saglik cok guzel yapmissiniz. Tam da istedigim modeller. onceki madelinizde cok guzeldi. cok sik duruyor bu sablonlari da paylasirmisiniz. malesef ben bulamadim. Calismalarinizin devami bekliyorum takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili sweet home,beğenmene çok sevindim.
      maalesef şablonlarını paylaşmam hem yasal değil hemde scanner dan geçirmem lazım.bunu da ben beceremem.. ama belirttiğim kaynakları internette ki satış sitelerinden araştırırsan bulabilirsin...
      sevgiler..

      Sil
  5. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Ijlalcigim, eger sence mahsuru yoksa ben bu tenteli ve kibar bayanli pastaci tezgahini isleyip, mutfagima asmak istiyorummmm... Gercekten ve tek kelimeyle sahane olmus.... Tüm elislerin mükemmel ama benim favorim bu oldu, belki de su anki mutfagima bire bir uydugu icindir...::))) Ellerine, emeklerine saglik.... Sevgilerimle,,,,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Filiz,
      beğenmene çok sevindim..Ne mahsuru olabilir canım aşkolsun,güzellikler paylaşıldıkça çoğalır..Yeni mutfağını da çok merak ettim,zira mutfağımı yenilemek istiyorum ama nereden başlasam bilemiyorum,belki fikir olur...
      sanada sevgiler tatlım...

      Sil
  7. Muhteşem olmuş İjlal'ciğim Candyshop çok sevimli.. O fırıncı matruşkadan ben de işledim. Merak ettim etamin kasnakta mı işliyorsun?

    Sümbül konusunda senin bir hatan yok bence, bu soğanlar tek kerelik açsın diye üretilmişler sanırım. Geçen yıllarda aynısı benim başıma da geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili Hülya,
      Matruşkalara bayılmıştım sevgili Sedo'nun gözünün nuru onlar ,benimde kıymetlilerimdendir..
      Dmc kumaşı ama alırken hiç numarasını sormamışım,ha işte bundan deyip zamanında 4-5 metre almıştım hala ondan işliyorum,şöyle kenarlarını incelemem lazım kaç cnt diye belki yszıyordur..
      Evet canım kasnağa geçirip direkt üzerinden işliyorum extra etaminle kaplamam gerekmiyor...
      Bu konuda sevgili Ahu'nun blogunu incelersen sorularınla ilgili ayrıntılı postları var,
      umarım yardımcı olmuşumdur,
      Sümbül konusunda haklısın,başka bir arkadaşta hazırların ilaçlı olduğunu,doğal olmadığını söyledi bende elimden geldiğini yapıyorum ama nafile....
      sevgilerimle...

      Sil
  8. Liebe İjlal,

    du warst wieder so fleißig - das ist aber ein süßes Bild - der Rahmen ist auch wunderschön -

    ich wünsche dir eine schöne Woche - es soll wärmer werden und die Sonne lässt sich auch mal sehen - ich freue mich -

    liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Danke sehr liebe Ruth,
      ich wunsche dir auch eine schöne und sonnige woche...

      Sil
  9. Ama çok güzel olmuşşş, uğraştırdığına değmiş.ellerinize sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Satış da yapıyormusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım henüz böyle bir düşüncem yok ama bazan düşünmüyor değilim..Eğer yaparsam mutlaka bilgilendiririm...
      İlgilendiğin ve beğendiğin için teşekkürler...

      Sil
    2. Hemde çok beğendim. Çocuklarım için isimlerinin yazılı olduğı çerçeveler hayal ettim:))) Ellerine sağlık cidden.

      Sil
    3. Ne tesafüf..elimde şuanda isimli bir iş var biter bitmez yayınlayacağım.

      Sil
    4. Heyecanla bekliyorum:))

      Sil
  11. Ayyy süper olmuş,ellerinize sağlık bayıldımm..maşallah nasıl bir emekk..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler..Benden de sevgiler..

      Sil
  12. Onceki yazindaki islemeni de begeniyordum ama bende bu desenin hastasiyim...harika yapmissin...ama ablasiiiii o kuçuya kiyilir mi hic....ben onu tek basina islemeyi dusundum sigarsa magnetlerime...ellerine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Nuray,beğenmene sevindim hiç sorma biraz acele ettim bitirmek için ama yine de dediğim gibi çok dolu dolu olan desenlerin bir kısmını ayıklıyorum bir önceki işlememde de dalları ve ağaçları yapmamıştım.Birazda benden katayım dimi:))

      Sil
  13. çok şık olmuş canım ellerine emeğine sağlık bayıldım bu panoya...benim sümbüllerim bir yanlışın kurbanı oldu ve öldüler maalesef.senin ki yine açmış.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bunların doğal olmadığını söylüyorlar,kendimize haksızlık etmeyelim..Bir arkadaşım tohumlarından orjinalini üretmiş,kısmetse seneye gerçek sümbüller yetiştireceğim inşallah...
      Sevgiler..

      Sil
  14. SÜMBÜLÜN KOKUSU GELİVERDİ SANKİ ...ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK ŞEKER OLMUŞ İŞLEMENİZ ...SEVGİLERİMLE KALIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,sana da sevgiler..

      Sil
  15. Yine döktürmüşsün ijlalcim. çok zevklisin. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. Çok beğendim. Ellerinize sağlık. Gayet güzel olmuş. Ben de böyle ufak ayrıntıları olan birkaç tablo işlemiştim. Minik olan kısımlar çok el oyalıyor haklısınız. İnsan o süre de baştan bir tablo yapar sanki. Siz gene iyi bitirmişsiniz. Benimkiler birkaç hafta sürmüştü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın sevgili Lila,eğer deseni nereye koyacağımı bilemeseydim elimde çok oyalanırdı emin ol.Hazır elimde çerçevem varken işleyivereyim de bitiversin dedim.Elimde ki yarım işlerin uzamasının nedeni ise bu minik işler:))
      Beğenmene sevindim...
      Teşekkürler..

      Sil
  17. Çok güzel olmuş :))) Renkler de nasıl cazip...
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nurdan,
      çok teşekkür ederim..sizin gibi bir ustadan bunları duymak çok çok daha zevkli...
      seviler..

      Sil
  18. sevgili ijlal harika olmuş .çok beğendim.çerçeveside çok yakışmış.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Alanay..

      Sil
  19. Ne kadar tatlı bir desen, siz de çok güzel işlemişsiniz elinize sağlık, çerçevesiyle de çok uyumlu olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok beğendim deseni,çok teşekkür ederim...
      sevgiler..

      Sil
  20. tek kelimeyle harikasın,
    ellerine,emeğine sağlık İjlal'im,
    güzel günler de kullan,
    öpüyorummmm,

    şeri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım,
      beğenmene sevindim...
      bende öptüm...

      Sil
  21. Elinize sağlık.Çok hoş gözüküyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esra,hoşgeldin bloguma...

      Sil
  22. Ne kadar güzel bir blog ve muhteşem bir çarpı işi...Böyle güzel şeyleri gördükçe bende mi bulaşasam kıyısından köşesinden şu çarpı işine diyorum ama sabrım yetmez benim tamamlamaya biliyorum :))Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,çok mutlu oldum..
      Çarpıişini tavsiye ederim.Sonuç aldıkça yaptıkça yapası geliyor insanın...
      sevgiler...

      Sil
  23. Sen de görüp hevesleniyorum ama bir türlü fırsat bulamıyorum:( ellerine sağlık yine harika bir örnek yapmışsın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,sevgili Sibel..Eminim bir başlarsan bırakamayacaksın..

      Sil
  24. şuan bayılıyorum! inanılmazzzzzzz güzel! ellerine sağlık, bende isterdim bu modeli bulup yapmak ama o dergiye nasıl ulaşabiliriz acaba .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım,
      Aslında spam olarak verildiğinden kaynak vermek istemedim ama Amazon'dan bu kitabı bulabilirsin...
      Sevgiler...

      Sil
  25. Ne kadar hoş ve zarif olmuş ,ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  26. aman allahım çok güzel ellerine sağlık çarpı işini bende çok seviyorum ama çok zaman istiyor bendede o zaman yok iş ev kızın okulu sbs hazırlığı derken bu sene blog gezintisi de yapamıyorum bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar ve okullar sözkonusu,maalesef bende biraz ağırdan alıyorum ama napalım önceliğimiz onlar...
      sevgiler....

      Sil
  27. ne zamandır bu ve önceki posta yorum yazacağım,telefonla yazmak zor diye erteledim..diyecek bir şey yok,her ikisi de harika ötesi..nasıl güzel olmuşlar,bayıldım..bu arada o köpeciği geçende sadece işleyecektim,sen nasıl kıydın ona ablası...kıyılır mı o fiyonlu güzele:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar hoşgeldin Nuray'cığım:))
      Kıymadım ablası,sadece üendim..
      sevgiler..

      Sil
  28. Nefis olmuş İjlal nefis. Modelin, işlemen, çerçeven ve ortaya çıkan uyum hepsi harika hepsi... Bak bak doyama durumu yani :))

    YanıtlaSil
  29. Çok çok teşekkürler Sedo'm,beğenmene sevindim..

    YanıtlaSil
  30. Ne güzel bir desendir bu, favorilerimdendir, sen de hakkını vermişsin güzelim, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin zevkine hayranım,beğendiysen güzeldir demekki...
      Teşekkürler..

      Sil
  31. Çok güzel olmuş..Sıcacık..

    YanıtlaSil
  32. nasıl bir emek maşallah..belliki çok beceriklisiniz biraz banada bulaşsa ii olur sizi tanımak güzel..

    YanıtlaSil