30 Kasım 2012 Cuma

Tembel kuş

Pes diyorum kendi kendime...Yapacak okadar çok iş varken yan gelip yatmak da neyin nesi''.
Nafile tembellikten mi? Çocukların derslerine verdiğim yoğunluktan mı? Eşimin artık daha çok evde olmasından mı? Yapacağım işleri biriktirmemden mi? bilmem ama ufaktan ufaktan işlediğim nakışlarım bir yandaaaa ben biryandayım .....
Tüm bu rehavetime rağmen hüzün kovan minik bir kuş geldi ve evimi şenlendirdi....


Renklerini şablona bağlı kullanmadım biraz sonbahar havası olsun istedim....

Nekadar tembellik etsem de miniklerimin en sevdiği kurabiyelerden sık sık yapmayı ihmal etmedim....


Hepinize sevgiler,selamlar gönderiyorum..
Mutlu haftasonları....

27 yorum:

  1. senin tembel halin buysa diyorum başka bişey demiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık güzelim, özledim!

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ama çok :) Kuşlara zaten ayrı bir sevgim var sonbahar renkleriyle gerçekten hüzün kovan olmuş buralardan beni bile sevindirdi :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş eline sağlık çerçeve de harika

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, sahiden "hüzün kovan" olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık. Harika..

    YanıtlaSil
  7. Tembel olduğuna bu panoyu görünce pek inanasım gelmiyor ijlalcim :) İçinizde kendimi en tembel ilan ediyorum :))

    mutlu haftasonları

    YanıtlaSil
  8. Nasıl beğeniyorum blogunuzu anlatamam.İçim açılıyor :))

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım renkler,çerçeveyle uyum önündeki kuş :))) hepsi huzurun ayak sesleri ..... Sağlık ve huzurlarla kullanman dileklerimle ....

    YanıtlaSil
  10. işleme, çerçeve ve önündeki kuşla ne güzel bir köşe olmuş. bayıldım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. NEKADAR GÜZEL GÖRÜNÜYOR,ELİNİZE SAĞLIK.EN KISA SÜREDE YAPICAM

    YanıtlaSil
  12. Seninkine pek tembellik denmez İjlal, çocuklar, beyefendi bir de ev işleri yeterince zamanını alıyordur zaten ama yine de bir şeyler yapmışsın, boş durmamışsın ve şu anda aynı şablonu ben de işlemekteyim ;)Sonbahar renklerine dönüşmüş hali de çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  13. Hakikaten tembel haliniz bu mu?Maşaallah..

    YanıtlaSil
  14. Oh ich liebe deine Stickarbeiten - das süße Vögelchen hast du wieder so gut gemacht -

    ich wünsche dir eine schöne Adventzeit -

    herzliche Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  15. ayda bir ha...
    daha sık görsek bu güzellikleri diyorum,
    kuşa bayıldığımı ekliyorum:)

    YanıtlaSil
  16. ellerinize saglık çok güzel bir blog birde kurabiyenin tarifi olursa çok hoş olur

    YanıtlaSil
  17. harika olmuş eline sağlık ..

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuş. renkleride çok güzel ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Aralık ayı beni bir silkeledi ki bir kendime getirdi ki sorma gitsin, hergün bir faaliyet bişiy kitap okumalar evi yeniyıla hazırlamalar falan:) Sen de yılbaşı havasına gir hemen canım:)

    YanıtlaSil
  20. tembel kuş:)
    yanlız değilsin emin ol,
    nazar mı değdi bize ne:)
    harika olmuş canım benim,
    keyifle konsun evine,
    öpüyorum,
    kahveye bekliyorum,

    şeri...

    YanıtlaSil
  21. harika bir blog...ellerinize sağlık.herşey var ve fotoğraflar çok güzel...daha ne olsun ;)

    YanıtlaSil
  22. ah bu sayfada olmak ne güzel şeydir :))
    ...
    diye kaç kez yazdım acaba ? :=)))

    YanıtlaSil
  23. Herkesin hayatında zaman zaman yoğunluklar oluyor o tembellikten değilde ev halkıyla daha fazla ilgilenmekten oluyor:) Tembel kuşa bayıldım gelip bizim eve de konsa:))

    YanıtlaSil
  24. Harika bir çalışma olmuş ve çerçeveyle bütünleşmiş adeta, benzer bir çalışmayaı ben de denedim görmek isterseniz bloğuma beklerim...

    YanıtlaSil
  25. Bi maşallah ta benden o zaman:) Bayıldım..

    YanıtlaSil
  26. Uuuuu, ben nasıl görmedim bu bloğu şimdiye kadar, bu nasıl güzel bir minik kuş, nasıl güzel bir nakış, ellerinize sağlık, böyle minik desenleri, çabuk biten desenleri seven ve yapan bir "tembel" olarak tebrik koyuyorum :)
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  27. ELLERİNİZE SAĞLIK:) EPEYDİR TAKİPTEYİM SİZİ...ÜYELERİM ARASINDA GÖRMEK İSTERİM SİZİ SEVGİLER

    YanıtlaSil