31 Ekim 2012 Çarşamba

en sevdiğimiz yemek....

 Ailecek en sevdiğimiz yemektir etli veya zeytinyağlı yaprak sarması..
*  *

Bahçede bulunan asmamızdan dolayı bende her bahçeye inişimde fırsattan yaprak toplar,ne pişireyim derdine fazla girmeden sık sık yaparım....
Hoş bu aralar zamanını geçirdiler,kurumaya başladılar ve tazeliğini yitirdiler..


Bende zytinyağlısından bolca sarıp buzluğumu doldurdum..
Umarım hayal kırıklığına uğramam.......


Bu arada bayram haftası benim için pek tatil gibi geçmedi...
Çocukların ödevleri,misafirler ve de 28 ekim'in yani Ekin'in doğumgününün de bu günlerin arasına sıkışmış olması beni biraz koşuşturdu....
Bu yıl aile arasında minik bir törencikle geçiştirivermeyi planladığım günümüz bahçe partisine dönüştü....
Neyseki bu özel günde oğlumun tüm mahalle arkadaşları yanındaydı......



İyiki doğdun oğluşum,sağlıklı ve huzurlu nice nice nice yılların olsun...



29 yorum:

  1. ne güzel sarmışsın onları kalem gibi

    bende bayılırım sarmanın herçeşidine...
    Ekin'nin doğum günü kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık sarma zahmetli bir yemek.
    Ekin'in geçmiş doğumgünü de kutlu olsun. nice mutlu yaşlar diliyorum

    YanıtlaSil
  3. nice güzel yaşları olsun inşallah..sarma ve resimler harika

    YanıtlaSil
  4. Ben de dolma istiyorum....::) Ellerine saglik canim benim... Biraz vaktim olsa..::::(( neysem, yavruna nice saglikli, mutlu yillar diliyor, gözlerinden öpüyorum... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. oyyy,kuzunun güzelliğine maşallah canım benim,
    yeni yaşı,sağlıkla mutlulukla geçsin inşallah,
    sarmalar da hani misss miss,buzlukta dedin sanırım.

    aklımda olsun:)))

    ellerine sağlık,kocamann öptüm.

    şeri...

    YanıtlaSil
  6. Sarma bütün ailelerin en sevdiği yemeklerin arasındadır sanırım :)
    Herşey çok güzel görünüyor.. Yakışıklı oğlunuza da maşallah diyorum :) Allah mutlu, sağlıklı, huzurlu uzuuun yıllar nasip etsin..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ekin e nice sağlıklı yaşlar olsun öncelikle .. ne güzel görünüyor sarmalar.. bende sizin gibi sarıp dolaba saklarım ve bahçemden topladığım yapraklarımn çok farklı bir lezzeti olduğu söylenir bu bayram sağolsun kayınvalidem ve kızlarım sardılar.. kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Canım yakışıklının doğum günün kutlar ,uzun ,mutlu ,sağlıklı ve başarılarla dolu bir ömür dilerim!

    İjlalciğim bu güzel yapraklar var ya benim oğluşumun da en sevdiği yemektir. Christmas'da gelecek Allah izin verirse gün sayıyorum. Bu yazında hem oğluşunu hem de yaprak sarmasını görünce çok duygulandım!
    İşte öyle bir şey!

    YanıtlaSil
  9. İjlal'cim kim sevmezki sarmayı elle
    rine sağlık.Menü süpermiş sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Nice mutlu sağlıklı uzun başarılı seneler diliyorum fotoğraflar harika tatlarıda eminim bir o kadar güzeldir....sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. O muffınların tarifini istiyoruz İjlal :)
    Nice seneler görsün.

    YanıtlaSil
  12. zeytinyağlı yaprak sarması en sevdiğim yemek benimde :) miniklerin kekleri de pek gzüel olmuş =)

    YanıtlaSil
  13. Sevilmez mi yaprak sarması? Hem de zeytinyağlı, bayılırım :))

    Oğluşunun doğum günü kutlu olsun canım, uzun sağlıklı mutlu bir ömrü olsun dilerim..

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel o sarmalar,resimler,kekler,arka fondaki tepsi,yumurtalık hatta yumurtalar bile:)
    Oğluşuna da sağlık,mutluluk dolu yıllar diliyorum..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  15. İyi ki doğmuş tatlı Ekin'cik, nice mutlu, güzel yaşları olsun...
    Ellerine sağlık bu arada herşey çok leziz görünüyor!

    YanıtlaSil
  16. Ben de sevgili Ekin'e mutlu, başarılı, sağlıklı ve uzuuun bir ömür diliyorum tüm sevdikleri ile birlikte.

    YanıtlaSil
  17. Daha nice güzel yaşlar dilerim Ekin oğluşa :)

    Yaprak sarması mutlaka zeytinyağlı olmalı, etli pek sevmem...ah anneciğim pek güzel sarar, bizde afiyetle yeriz.
    Ben pek becerememde :(

    Bu arada horoz çılgınlığı bende de var, senin cicilerde gözümden kaçmadı. Çok güzeller, zevkli arkadaşım benim

    YanıtlaSil
  18. Bayılırım sarmaya nefis olmuşlar harika sarmışsın ellerine sağlık. Oğlunun doğum gününü kutlarım sağlıklı ve mutlu bir yeni yaş dilerim.

    YanıtlaSil
  19. incecik , kalem gibi sarilmis dolmalar ! ustelik tazecik uzum yapraklarindan, besbeelli ! o marifetli ellerine saglik! yine besbelli ki on parmaginda on marifet canim :) masallah diyorum ben sana : Allah senin gibi marifetli insanlari kat kat artirsin çevremizde insallah :))sevgiler !

    YanıtlaSil
  20. of of benimde en sevdiğim yemek çeşitlerinden çok da güzel görünüyorlar nice sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum ekine
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Hallo,
    du hast dir sehr viel Arbeit gemacht mit all den kleinen gerollten Fleischklößen - es sieht sehr lecker aus -
    ganz besonders die kleinen Kuchen haben es mir angetan - mit den Namensschildchen eine so schöne Idee -

    ich gratuliere deinem Sohn ganz herzlich nachträglich zum Geburtstag -
    ein liebe Junge -

    ich wünsche dir eine schöne Zeit -

    liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  22. yakışıklının yeni yaşaını tebrik ederim..anne babasının yüzünü hep güldürsün inşaallah..

    YanıtlaSil
  23. etli sarmaya bayılırım :) yumurtalık ve içindeki güller de çok hoşuma gitti:) ekininde yeni yaşı kutlu olsun canım.. mamalr da pek göz alıcı olmuş.. sevgilerimle seval

    YanıtlaSil
  24. ellerine sağlık sarmalar ye beni diyor:))

    YanıtlaSil
  25. sağlıkla,
    mutlulukla,
    başarıyla dolu nice yıllar diliyorum Ekin'e:)

    YanıtlaSil
  26. İjlal hanım, geçmiş bayramınızı ve sevgili oğlunuzun yeni yaşını kutlarım. Birlikte nice seneler...
    Biraz ara verince ne güzel paylaşımlarda bulunmuşsunuz, zaten sayfanızı beğeniyle takip ediyorum. Tüm lezzetler ve el emekleriniz çok başarılı... Afiyetle yeyin ve iyi günlerde kullanın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. Ah ah dolmayı kim sevmez:)bende bir kez difrize koydum ama sonuçtan memnun kalmadım pirinçler sanki ufalanmış gibi geldi ama belki benim difrizimden dolayıdır inşallah sizinki lezzetli olur. Oğlunuzu başarılarla dolu sağlıklı bir ömür dilerim sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  28. http://www.ozderihali.com/page/78 bu hırsız sayfada el emeklerin var çalınıp yayınlanmış sade sen değil hepimiznkileri çalmışlar kendininmiş gibi yayınlıyorlar

    YanıtlaSil
  29. Selamlar,blogunuz çok şirin,sarmalara ise diyecek söz bulamadım..ufaklığın doğum günü kutlu olsun,acemi blogcuyum,ben de sizi bloguma beklerim :))

    YanıtlaSil