12 Temmuz 2012 Perşembe

neşeli günler.

Çok neşeliyim bu aralar..
En sevdiğim bloglardan biri olan sevgili Sedodan sürprizlerle dolu hediyeler aldım....



Birtane beklerken ikitane fırıncı matruşkam oldu,teşekkürlerim yetersiz kalır çünkü çok hoş bir sürprizdi...
Bir de en çok işime yarayan ve de vıntage desenine hayran olduğum bu minik dikiş kutusu diğer sürprizimdi..
Sedom,şans ğek yanımdn geçmez ama seninle döner inşallah..


Kızkardeşim ve yiğenlerim yurtdışından yanıma tatile geldiler,birkaçgün içerisinde birlikte memlekete tatile çıkıyoruz,Çocuklar birarada haşır neşir olmanın tadını çıkarıyorlar.Hernekadar aşırı bronzluktan şikayet etsemde denizin keyfini iyice çıkartıyoruz,öyleki etraftaki çöplerden ve denizin getirdiklerinden plaj dekorasyonu bile yaptık...


Ve birde en sevdiğim çöreklerin tarifini verip kaçacağım.


Tarçınlı-mayalı rulolar...
Bu tarifi hemen hertürlü blogta görmüşsünüzdür.Daha önce de birçok defa denedim ama aradığım o lezzeti bu tarifle yakaladım..



Hazırlanışı:

Ilıksu + maya + 1 yemek kaşığı tozşeker le beraber karıştırıp mayalandır..
Kalan şeker + süt + tuz + yumuşamış tereyağını karıştır.3 su bardağı unu ekle ve yoğurmaya başal..1 yumurta ve 1 yumurta sarısını ekle..Kalan unu da ekleyip yoğur ve yumuşak bir hamur yap....
İç harcı için istenilen şeker + tarçın karıştır ve üzümü ekle..
Hamuru dikdörtgen olarak aç..
İÇ harcı için verilen tereyağını heryerine sür..
tarçınlı,şekerli üzümleride heryerine yayatrak serpin...
uzun kenardan başlayarak rulo yapın ve 1 parmak eninde keserek,minik rulolar hazırlayın ve kesilen yeri yukarıya bakacak şekilde tepsiye aralıklı olarak kurabiye gibi dizin...

180 derece de üzerleri kızarana kadar 35-40 dakika pişirin..

hepinize güzel bir yazgünü diliyor ve izninizle kısa bir ara veriyorum....
sevgilerimle,
İjlal'iniz....





18 yorum:

  1. neşeniz daim olsun inşallah...hediyeler de çok güzel iyi günlerde kullanın vee çörekler nefis ellerinize sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hediyelerinizi güle güle kullanın. Sedom yapar da kötü olur mu hiç? Tarif için tşk ama üzerine sürdüğünüz beyaz ne?

    YanıtlaSil
  3. Yakın da benim de kardeşim gelecek kısmetse, o zaman bizim için de tatil başlayacak, sana ve sevdiklerine şimdiden keyifli tatiller, doyasıya memleketin tadını çıkarmalar...

    YanıtlaSil
  4. Hediyelerin çoook şeker :)
    Tarçınlı ruloların tarifini de aldım :)
    Amaaaa, o deniz kenarında ne güzel, ne çok malzeme var, onlarda gözüm kaldı :)) Ne güzel şeyler yapmışsınız, umarım toplamışsındır o malzemelerden :)

    YanıtlaSil
  5. Hediyelerini çok güzel güle güle kullan. çörekler çok leziz görünüyor. iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  6. Hediyeleriniz süper..bayıldım matruşkalara..Öüreklerin mis gibi tarçın kokusu buraya kadar geldi.ellerinize sağlık...mutlu,,bol neşeli tatiller..

    YanıtlaSil
  7. hediyeler süper güle güle kullan,çörekler ise ayrı güzel ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. sevgili ijlal hediyelerin çok güzel güzel günlerde neşe ile kullan ve o mis gibi kurabiyelerin kokusu buralara kadar geldi ellerine sağlık sevgiler iyi tatiller

    YanıtlaSil
  9. hediyelere bayıldım..iyi gülerde kullanın..:))tarçının kokusuna bayılırım ellerinize sağlık..iyi tatiller diliyorum..

    YanıtlaSil
  10. daim olsun şekercim,inşallah.
    kocaman selamlar bizden,
    şeri öper elmacık yanaklardan:)

    YanıtlaSil
  11. Mutluluğunuz daim olsun matruşkalara bende bayıldım harikalar:) güzel günlerde kullanın sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Herzaman dekorasyonlarınız çok şık. Kıyıda da bu belli olmuş.
    İyi tatiller, sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,blogunuzu ilk gördüğüm günden beri severek ve ilgiyle takip ediyorum.Çarpı işini çok seviyorum.Harikasınız,sevgiler.Beklerim:)))

    YanıtlaSil
  14. bayılırımmmmm! :)
    uzn zamandır uğrayamadım buralara, nasılsın İjlal'cim?

    YanıtlaSil
  15. tarçınlı tatlılara bayılırım, cinnamon roll diye yurtdışında çok ünlü bunlar özellikle sıcakken nefis,eline sağlık=)

    YanıtlaSil
  16. HEP BÖYLE GÜZELLİKLERLE KALINIZ..özendiriyorsunuz maşallah::) Ayrıca sizin kadar maharetli olabilmeyi ne çok isterdim..:)
    takipteyim sevgilerle

    YanıtlaSil
  17. İjlal'cim teşekkür ederim sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Enfes... Bayıldımmmmmm....Banada beklerim..

    YanıtlaSil