4 Şubat 2012 Cumartesi

Merhabalar...

Gectigimiz ay blog dunyasından uzaktım. Yorumlarıyla ya da e-posta ile hatırımı soranlarınıza cok çok tesekkur ederim.Size karşı nasıl mahçubum anlatamam..
Endiselenecek bir durum yok çok şükür. Biraz sevdiklerimin  ziyaretleri, biraz cocuklarin ara tatil telaslari bir de makinamın can sıkıcılığı derken elim ne elişlerine ne de makinaya varmadı; bu arada bir ay hemencecik bitivermiş....


Sizinle yine bir melek paylaşıyorum,çok pratik ve de çok şirin sizce de öyle değilmi??
Fotoğraflarımın kalitesi için sizden çok özür diliyorum,inşallah yakında daha güzel resimlerle buralarda olacağım...

Çerçeveler Chakra'dan....


Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum,hoşça ve sevgiyle kalın.....

13 yorum:

  1. hoşgeldin , meleği görünce hemen geldim , gerçekten çok şirinmiş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkür ederim Zeynep'ciğim...Beğenmene sevindim..

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldiniz:)
    cici bir dönüş oldu:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir dönüş olmuş meleklerle,özlettiniz ama kendinizi.Buraya uğrayıp sizin bir birinden güzel el emekleriniz ve o lezziz tatlılarınızı görmekten ben çok keyif alıyorum.Kocaman sevgilir,iyi pazarlar olsun :)

    YanıtlaSil
  5. aranıyor ilanı dağıtacaktım artık,
    hoşgeldin canım benim,bu kadar uzatma ama olmazmı bidaha.
    melek tıpkım sen,
    şeri öptü seni...

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldiniz,yine süper bir nakış ellerinize sağlık.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin canım,kendini özletmeyi alışkanlık haline getirme tek biz seni bekleriz :)Melekler pek güzel ama arka plandaki gelin melek daha güzelmiş :)))

    YanıtlaSil
  8. Lütfen arayı açmayın, çok fazla yorum yazmamama rağmen, neredeyse mail atacaktım bir sorun mu var diye... Çok sevimli olmuş melek, çerçeveler de ayrı güzel.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Canım hoşgeldin..

    Ama artık bu kadar ara verme lütfen, o güzel tariflerini, fotoğraflarını özlüyoruz..

    YanıtlaSil
  10. hoşgeldin.aman hastalık ,dert oomasın da..çerçeveler,işleme harika.resimler de güzel,makineye çamur atma şimdi,sen çek yayınla biz beğeniriz.

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldin çok güzel olmuş çerçeveye ve içindeki cici meleğe bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Verry delicate! Beautiful!

    YanıtlaSil